00:00
00:00
View Profile Nova
Gimme money i guess, if you want: paypal.me/JacquelinePerrone

29, Female

Nothing yet

Out of school

USA

Joined on 8/5/04

Level:
15
Exp Points:
2,450 / 2,500
Exp Rank:
16,300
Vote Power:
5.74 votes
Rank:
Police Officer
Global Rank:
17,150
Blams:
305
Saves:
265
B/P Bonus:
10%
Whistle:
Silver
Medals:
1,558

Nova's News

Posted by Nova - December 26th, 2018


Welcome and thank you for joining me for the Nova films awards.. thing. Yeah this isn't official this is just if you hate the oscars. Which you inevitably will no doubt. So anyway...

Best Looking Film of 2018-Infinity War.

Most Terrifying Film:Hereditary.

Most Terrifying Performance in A Film:Toni Collette-Hereditary

Best Career Resurection:Nicolas Cage-Mandy, Into The Spider-Verse.

Best Soundtrack:Mandy.

Best Trailer:Godzilla:King of The Monsters.

Best Original Film:Mandy.

Best Indie Film-Isle of Dogs.

Most Underwhelming Film:Annihilation.

Worst Film:Slender Man.

Most Disappointing Sequel:Pacific Rim:Uprising.

Best Sequel:Halloween.

This Film Shouldn't Have Been Remade:Death Wish.

This Actor Needs To Stop:John Travolta-Gotti.

Most WTF Film:Show Dogs.

This Director Needs To Stop:Dinesh D'Souza-Death of A Nation.

Best Film:Mandy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Further Notes:

It was very hard to decide between Toni Collette in Herditary and David Tennant in Bad Samartian. Cause they both nailed it and David Tennant IS very good at being scary.

Anyone who knew me knew Mandy was gonna win the most right? lol.

Seriously Herditary fucked me up.

I wanted to love Annihilation so much.

 

 

 


Posted by Nova - December 6th, 2018


 


Posted by Nova - September 6th, 2018


 


Posted by Nova - July 21st, 2018


 


2

Posted by Nova - May 12th, 2018


 


1

Posted by Nova - April 19th, 2018


 


3

Posted by Nova - November 17th, 2017


1.Nick Cave and The Bad Seeds.

2.Coil

3.Pink Floyd

4.Peter Murphy

5.Gary Numan

6.Skinny Puppy

7.Joy Division

8.Mew

9.Sigur Ros

10.David Bowie

11.The Cure

12. Placebo


1

Posted by Nova - May 16th, 2017



Posted by Nova - April 9th, 2017


But i'm too tired to do it. I'll get to it later.


Posted by Nova - March 8th, 2017